066 244 82 80

Колл-центр: пн-пт: 08:00-20:00; сб-нд: 09:00-16:00; Онлайн замовлення – цілодобово

Інтернет-магазин контактних лінз та аксесуарів

Зареєструйся
та отримай 10% знижки
на перше замовлення!

Повернення товару

Гарантія, обмін, повернення

Ми вважаємо, що роблячи замовлення в нашому магазині, Ви знаєте які лінзи Вам потрібні і маєте рецепт, попередньо виписаний лікарем-офтальмологом або фахівцем з контактної корекції не більше 6 місяців тому. Відвідування офтальмолога в разі переходу на нові лінзи також є обов'язковим. Це необхідно в першу чергу для здорового і комфортного носіння контактних лінз, а вже потім у запобігання непорозумінь, так як наш магазин не несе відповідальності за наслідки носіння лінз належної якості (наприклад, дискомфорт при носінні або не підходить колір).

Також хочемо нагадати, що контактні лінзи та засоби догляду є виробами мeдицинcькoгo призначення і предметом особистої гігієни, і відносяться до категорії товарів належної якості, що не підлягають обміну і поверненню, згідно постановленню Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р, документ № 172- 94-п, редакція від 07.12.2005 р. Тому уважно робіть замовлення і перевіряйте всі параметри контактних лінз при отриманні підтвердження Вашого замовлення на Ваш e-mail.

Якщо Ви вважаєте, що контактна лінза має виробничий дефект, зв'яжіться з нами за телефоном +380 (66) 244 82 80. Ми заберемо у Вас лінзу, направимо її на експертизу. У разі, якщо експертизою буде встановлено виробничий дефект, ми замінимо блістер / упаковку або повернемо Вам гроші. У цьому випадку повернення здійснюється протягом 14 днів з дня покупки товару.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що у Вас є:

    -контактна лінза з "дефектом" в контейнері з розчином;

    -блістер або флакон від контактної лінзи;

    -рецепт - рекомендація на контактні лінзи, що виключає можливість само підбора!

При відсутності рецепта - рекомендації на контактні лінзи - претензії не приймаються!