066 244 82 80

Колл-центр: пн-пт: 08:00-20:00; сб-нд: 09:00-16:00; Онлайн замовлення – цілодобово

Інтернет-магазин контактних лінз та аксесуарів

Зареєструйся
та отримай 10% знижки
на перше замовлення!

Повернення товару

Гарантія, обмін, повернення


Ми вважаємо, що роблячи замовлення в нашому магазині, Ви знаєте які лінзи Вам потрібні і маєте рецепт, попередньо виписаний лікарем-офтальмологом або фахівцем з контактної корекції не більше 6 місяців тому. Відвідування офтальмолога в разі переходу на нові лінзи також є обов'язковим. Це необхідно в першу чергу для здорового і комфортного носіння контактних лінз, а вже потім у запобігання непорозумінь, так як наш магазин не несе відповідальності за наслідки носіння лінз належної якості (наприклад, дискомфорт при носінні або не підходить колір). Також хочемо нагадати, що контактні лінзи та засоби догляду є виробами мeдичного призначення і предметом особистої гігієни, і відносяться до категорії товарів належної якості, що не підлягають обміну і поверненню, згідно постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р., документ № 172-94-п, редакція від 07.12.2005 р. Тому уважно робіть замовлення і перевіряйте всі параметри контактних лінз при отриманні підтвердження Вашого замовлення на Ваш e-mail.

1) Товари нашого сайту (контактні лінзи та засоби догляду) належної якості, що не мають виробничого дефекту поверненню не підлягають.

2) Якщо Ви вважаєте, що контактна лінза або засоби догляду (розчин для контактних лінз, краплі для очей або система очищення) мають виробничий дефект, Ви можете протягом 14 діб з дня покупки товару подати заявку на повернення та передати товар на експертизу. Передати товар неналежної якості та оформити заявку на повернення можна за адресою Київська область, м. Бориспіль, провулок Бабкіна, 6, оптика "Філін" з 8:00 до 20:00 з понеділка по пʼятницю або з 9:00 до 16:00 у суботу та неділю. Транспортування товару до оптики відбувається за рахунок покупця.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що у Вас є:
-контактна лінза з "дефектом" в контейнері з розчином;
-блістер або флакон від контактної лінзи;
-рецепт - рекомендація на контактні лінзи, що виключає можливість само підбора!

Ми направимо товар на експертизу, що буде проведена не пізніше трьох діб після отримання товару. У разі, якщо експертизою буде встановлено виробничий дефект, ми замінимо блістер /упаковку або повернемо Вам гроші.

Повернення грошей відбувається на розрахунковий рахунок, вказаний при подачі заявки на повернення, протягом трьох діб після отримання результату експертизи.

При відсутності рецепта-рекомендації на контактні лінзи - претензії не приймаються!

3) Товари з розділу "аксесуари" до повернення приймаються тільки у разі неушкодженної упаковки.

Передати товар та оформити заявку на повернення можна за адресою Київська область, м.Бориспіль, провулок Бабкіна, 6, оптика "Філін" з 8:00 до 20:00 з понеділка по п'ятницю або з 9:00 до 16:00 у суботу та неділю протягом 14 діб з дня покупки.

Транспортування товару до оптики відбувається за рахунок покупця.
Повернення грошей відбувається на розрахунковий рахунок, вказаний при подачі заявки на повернення, протягом трьох діб після отримання товару.